.

tisdag 18 november 2014

Minionhandledsskydd /Minion wristwarmers


Entrè de dottervirkade minionhandledsskydden! Jag gillar att hon experimenterar på fri hand. Jag sydde fast ögon och mun när hon presenterade mig med de färdiga delarna. Hon vet hur hon ska charma sin mor. När hon kommer med delarna och visar vad hon gjort blir jag så extatisk att jag givetvis genast lovar att göra klart de sista (läs trista) detaljerna.

This time it is my daughter who is contributing to Craftschooling Sunday with her minion writswarmers. She made them by herself and presented me with the finished parts and left me to sow on the eyes and mouth, which I happily did since I am so happy that she has taken after me when it comes to crafting.

Med ett "lånat" bidrag deltar jag alltså i Husmorsskolans symöte denna gång och även på Craftschooling Sunday.

5 kommentarer:

  1. De är ju alldeles underbara!!! Blir alldeles fnittrig!!! Vilken kul grej!

    Jag hoppas att du får en fin tisdagkväll!

    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera
  2. Superfina! Vad duktig hon är!

    SvaraRadera
  3. Ah! Vilka härliga och annorlunda handledsvärmare!
    Såna man blir glad av!!

    SvaraRadera
  4. Adorable! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!