.

måndag 5 maj 2014

Pennhjärta / Heart made of pencils


Under en tid har jag samlat på mig pennor som jag vässat. Ett tag gick det lite trögt på pennhittarfronten så jag fick till slut köpa mig en ask gula pennor för att få klart hjärtat. Det hänger nu i köket. Detta är mitt bidrag till Craftschooling Sunday. 

This craft have been in the making for quite some time. I have been saving up old pencils with this in mind. In the end I had to retort to buying a pack of yellow pencils - couldn´t wait any longer. See more craft at Craftschooling Sunday.


5 kommentarer:

  1. Läckert!!! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Fabulous! thanks so much for sharing on craft schooling Sunday! So funny that this craft started as a way of using up old pencils, but in the end you bought more.....things like that happen to me all the time!

    SvaraRadera
  3. Underbart <3 ! Varje människa borde ha ett pennhjärta på sin vägg för att bli påmind om lyckan att kunna skriva. :) Kanske ett pyssel att börja första skoldagen med?
    Kram

    SvaraRadera
  4. It's amazing! Thank you for sharing!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!