.

tisdag 11 november 2014

Husvagn / Caravan


Eftersom sonen är så besatt av bilar sydde jag en husvagn till honom efter att ha sett en supergullig husvagn på Pinterest. Naturligtvis blev detta ingen hit hos honom. Det ska inte vara mjuka fordon utan hårda som kan krocka med varandra så att det säger "PANG". Det misstänkte jag redan innan, men ni vet hur det kan vara, man uppfinner ett skäl till att göra ett pyssel man vill och tänker att det nog kan komma till användning fast man vet att det inte är sant. Jag får väl ha den som nåldyna då även om jag vid det här laget redan har ett gäng sådana.


After having seen this on Pinterest I decided to sow a caravan myself. I tried to give it to my son who is very keen on vehicles of all kinds. Needless to say he disregarded it because it was too soft and would not make any sound when colliding with his car toys. And deep down I knew he would not like it all along. I just wanted an excuse for making this caravan. I guess I have to use it as a pin cushion, although I already have numerous pin cushions. You'll find more craft at Craftschooling Sunday.


9 kommentarer:

  1. Grabbar är grabbar från start till mål, eller som min man säger: Hurra för den lilla skillnaden! :)

    SvaraRadera
  2. Åhh, den är superfin! Jag brukar inte fundera på husvagnssemester, men den där i fullstort format skulle jag nog kunna tänka mig att semestra i!

    SvaraRadera
  3. Underbart mönster och så katten därbak. Om den tröttnar på husvagnssemester så kan den få bo hos mig :-) Du kanske redan har gjort bokstöd/dörrstopp (eller inte har behov av) men jag tänkte direkt på det när jag såg denna.

    SvaraRadera
  4. Så himla söt! Kul med katten som tittar fram :)

    SvaraRadera
  5. Wow vilken liten läckerbit! Den blev jättefin! =)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  6. This is so cute! I would like to jump into it and go on holiday :-)

    SvaraRadera
  7. Adorable, love the fabric choice, and glad your son didn't like it so that now you can enjoy it yourself! thanks for sharing on craft schooling Sunday!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!