.

måndag 14 augusti 2017

Trekantssjal



På tal om temat kläder tror jag inte jag visat den trekantssjal jag virkade till min dotter. Den var superenkel att virka och rätt rolig också, särskilt som det gick så fort. Nu hade det ju varit finfint att kunna visa den som bidrag till Monthly Makers men den här är gjord för ett tag sedan och inte den här månaden. Till den här månaden har jag börjat sticka ett par vantar och de verkar bli hiskeligt stora. Jag tror inte det garn jag har kommer att räcka. Men vi får se....



3 kommentarer:

  1. Beautiful project in black and white! Kisses, my friend.

    SvaraRadera
  2. Superfin poncho!! ���� Hoppas garnet räcker till vantarna!!! Vore ju trist annars ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Räckte inte. Har köpt mer. Och mer.

      Radera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!