.

söndag 15 januari 2017

Rosalila trasmatta


Tjo ho! Jobbet drog i gång med full fart efter julledigheten och jag glömde helt bort att posta inlägg på bloggen men nu är jag igång igen. På sistone har det varit mycket trasmattevirkning. Här kommer ett exempel på rosa-lila trasmatta av den sort som jag gjort flera av tidigare. T ex här. De här färgerna är inte min favoritfärgskala när man sätter ihop dem, men av någon anledning hamnar jag ändå i dessa rosa-lila kombinationer i alla fall. 

Jag hörde att någon hade svårt att posta kommentarer här. Jag undrar om det är fler som haft svårt att skriva kommentarer på min blogg. I så fall vore jag tacksam om ni kunde skicka mig ett mail om det mitthemarminborg@gmail.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!