.

onsdag 17 februari 2016

Broderi i cigarrlåda


Vad finns i denna då?


Jo, ett litet sovande barn. Jag försökte skugga ansiktet men det gjorde att barnet ser gammalt eller sjukt ut så jag blev så där nöjd med den. Jag har en till cigarrlåda och kanske blir det något annat i den. Ska bara komma på vad först. Den här idén med ett sovande barn i en plåtask såg jag på Pinterest men tyvärr finns inte bilden kvar i källan.


Broderiprojektet går vidare. Nu är februaris kedjebroderi också klart. Ska bara fota det först.

5 kommentarer:

  1. Åh, vad fin!! Barnet ser så rofyllt ut där det sover i sin cigarrlåda..

    SvaraRadera
  2. Rolig överraskning. Fick mig att tänka på dina askar med 3D-sagor i. Skulle en sådan platsa i en cigarrlåda? Har svarat på din kommentar hos mig.

    SvaraRadera
  3. Wow, jag är så imponerad av dina broderi verk!

    SvaraRadera
  4. Kul idé! Vem hade kunnat ana att det kunde gömma sig ett sovande barn i en tom cigarrlåda :)

    SvaraRadera
  5. Du fortsätter att förundra mig med din skicklighet och din idérikedom! Snacka om next level embroidery!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!