.

lördag 2 maj 2015

Fototriss: Så här ser det ut där jag är


Så här ser det ut där jag är. Sommaren är på gång, men jag misstänker att många av er har det lite mer grönt. Vill du scanna av vårens framkomst kan du kika in på Fototriss där jag misstänker att det finns många exempel på detta. Denna gång är det jubileum i Fototriss eftersom det är hela 300:e omgången. Priser finns att vinna hos Coolstuff för alla er som deltar i tävlingen, vilket inte jag gör eftersom jag fått äran att bli gästdomare. Tjoho så kul det ska bli!



15 kommentarer:

  1. Här knoppas det! Varje vår förundras jag över hur grönt det är och jag ser dina knoppar: Dom är IRR gröna! Kram. Kari

    SvaraRadera
  2. Det är underbart med alla vårblommor - men jag tycker ändå att allt spätt grönt, alla knoppar och nyutspruckna löv är det som allra mest ropar VÅÅÅR! :)

    SvaraRadera
  3. Vad långt häggen kommit hos er! Ärligt talat har jag inte tittat på häggen så jag vet inte hur långt den hunnit här men den är så vacker när den håller på att slå ut!
    Lycka till med domarskapet! :)

    SvaraRadera
  4. På sommaren är alla träd gröna, nu när bladen är på väg att slå ut har de alla möjliga färger och det är så vackert!

    SvaraRadera
  5. Härligt när knopparna spricker ut, fin triss.

    SvaraRadera
  6. Våren är på gång, men här som jag bor i södra Finland har vi inte kommit längre än där du bor :-)
    Fin triss!

    SvaraRadera
  7. Finns det något finare än första skira grönskan ... svar nej :-)
    Tack för fina foton / kram

    SvaraRadera
  8. Vår! Visst är det härligt :)

    SvaraRadera
  9. Fina knoppande vårbilder, må jag säga. Det ska bli intressant att se vilka som blir finalisterna. Hoppas spridningen av vårbilder blir stor :)

    SvaraRadera
  10. Trevliga bilder du visar upp, det sprätter liksom liv i våren :) Vi ligger nog rätt lika i den gångna våren kanske... Tussilago, blåsippor och vitsippor har slagit ut, jag såg en gullviva så liten så liten idag, ska snart lägga ut den, lika med tulpanerna det finns två knoppar på dem. Det är en vacker tid nu :)

    SvaraRadera
  11. Din vår har kommit längre än min :D Härlig triss!

    SvaraRadera
  12. Våren är på gång ser ja :)

    SvaraRadera
  13. Du har oxå dom vackra "nyckläckta bladen". Underbar tid!

    SvaraRadera
  14. Det är nu allting händer och man känner en viss fröjd över vad som komma skall, fina bilder du bjuder på.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!