.

måndag 27 april 2015

Pennställ av toarullar


Just som jag tänkte att jag inte hade något återbrukat att visa föll blicken på pennstället jag gjorde för ett tag sedan. Det är ju i allra högsta grad återbrukat, även om det inte är gjort den här veckan. Ni fattar ju direkt hur det är gjort, inga större krusiduller, här inte. Limpistol, fint papper och toarullar är liksom det hela. Fungerar ovanligt bra när man sätter ihop några rullar så att det står stadigt. Ett tag tänkte jag lurpassa på de tomma rullarna från jobbet. De är riktigt stadiga och lite större också, men det blev för arbetsamt att försöka lista ut när en rulle skulle ta slut och rusa dit och lägga beslag på den. Jag var också lite rädd för att mitt beteende skulle verka suspekt så det fick vara.


Mer återbruk finner du hos Klockarbarn.


4 kommentarer:

  1. Very pretty. I like the paper you chose.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  2. Älskar återbruk. Att se något som inte längre används till det det är menat till och komma på något man kan använda det till. Det är kul!!! Jag håller ju på så med mina textilier.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Superfina papper du valde!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!