.

måndag 23 mars 2015

Utlottning fåglar


Som final på utmaningen "I mina händer" lottar jag ut fyra fåglar som behöver nya hem. Säkert är det många som knåpat ihop sina egna men kanske finns det någon som gärna tar ett par flygfärdiga små pippin? Man kan sy fast fåglarna om man vill att de ska sitta på en gren eller något annat. Det fixar man lätt med några enkla handsydda stygn. Sätt dem där fågelfötter brukar sitta så stör inte stygnen. Man kan också fästa ett snöre genom huvudet för att få dem att hänga.

Skriv en kommentar i kommentarsfältet nedan och länka till utlottningen på din blogg så är du med. Tombolan rullar genom hela påskhelgen och vinnaren presenteras på tisdag den 7 april.



3 kommentarer:

  1. Helena i Uppsala
    vinner gärna!
    Jag går in och kollar den 8 april om jag varit lyckosam.

    SvaraRadera
  2. Hej Jag vill gärna vinna bli-glad-fåglar. Kan gärna tänka mig att dela vinsten med någon annan, delad glädje liksom. Den gula och den randiga är jag mest sugen på. Kommer länka till dig under veckan.

    SvaraRadera
  3. Fina :) Blir glad av färgerna och är gärna med om utlottningen :) Bloggat och klart!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!