.

onsdag 26 november 2014

Ljus med skugghjärta


Det börjar närma sig att julpynta och jag ser till min förvåning att många redan låtit startskottet gå. Själv har jag hållit rätt hårt på att inget julpynt kommer över tröskeln innan första advent men det blir allt svårare att låta bli. I väntan på detta visar jag en ljus"lykta" som jag gjorde för länge sedan. Jag tjatade på min pappa att snickra till en värmeljushållare med en skåra för en glasskiva. På denna målade jag ett hjärta. Den är riktigt fin när skugghjärtat på väggen fladdrar efter lågans fladdrande. Ingen bra beskrivning varken i text eller bild. Den här måste nog upplevas för att man ska förstå dess skönhet. Ni får använda fantasin.



2 kommentarer:

  1. Åå, vad fint! Det enklaste blir oftast det finaste =)

    SvaraRadera
  2. Enkelt och fint!
    Mina julsaker kom ner från vinden igår men jag väntar t söndag eller lördag med stakar och stjärnor

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!