.

söndag 9 november 2014

Fototriss: Solitär


 Fototrissdags igen! Veckans tema är solitär. 



12 kommentarer:

  1. Fina bilder alla tre! Den första väcker nyfikenheten :) jag undrar en stund över vad jag ser!

    SvaraRadera
  2. Fin triss med intressanta bilder! I likhet med Eva funderar jag lite kring första bilden men det kanske löser sig!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder att fundera lite extra kring. Är lite avundsjuk på den lilla flickan som springer mot framtiden. Inser, för egen del, att bild ett är en mer realistisk symbol.

    SvaraRadera
  4. Ettan är ett får som dök upp i en portalliknande stenformation. Tänkte inte ens på att bilden kunde vara obegriplig men förstår nu att det var långt ifrån uppenbart.

    SvaraRadera
  5. Oj, det lät nästan lite otrevligt. Menar att när man vet vad något är kan det vara svårt att sätta sig in i någon annans perspektiv. Var bra och lärorikt att bli medveten om detta - att saker inte är vad man själv tar för givet :-)

    SvaraRadera
  6. Fina trissar!
    Är det ett får som står i öppningen på den underbara och första bilden? Den bilden talar för sig och är mitt val/ kram

    SvaraRadera
  7. Fint trissat, tisteln blir min favorit, eftersom jag älskar just tistlar!

    SvaraRadera
  8. Som fårägare så måste jag säga att första bilden är en riktig fullträff! ; )

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder som andas sommar och värme. Sista bilden från stranden ser inbjudande ut även om det verkar vara lite mulet.

    SvaraRadera
  10. Vilken underbar första bild!!!!! Härlig triss!

    SvaraRadera
  11. Jag får spring i benen av hela din triss, men den första bilden - den är en sann fullträff!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!