.

torsdag 24 april 2014

En ny chans


En ny chans är temat för Fabriken idag. Hos mig finns ett bord som jag hittade på loppis och som jag tror är hemgjort. Det var helt obehandlat och möjligheterna var oändliga. Som synes kunde jag inte välja vilken färg den skulle få i slutändan, utan lät en bli mångfärgad. Tills vidare står den bredvid badkaret men nu när yngsta barnet inte riskerar att välta den stup i kvarten kanske det är dags för den att få flytta upp? 




Bordet startade sin omvandling i källaren. Framför lagerhyllorna har vi ett stort utrymme som lämpar sig synnerligen väl för omvandlingsprojekt. Här kan sakerna få stå framme utan att de är i vägen. Det bästa med att flytta till hus var nästan de bi-utrymmen som fanns.




7 kommentarer:

  1. Snyggt och färgrikt bord! Jag tycker bordet smälter in i ikeas barnmöbler.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt bord det blev, kul förvandling.
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Mmmm...vilken karamell! Så Fabriken är igång igen...har missat att titta in eftersom det varit paus där...

    SvaraRadera
  4. Men Å så fin den blev! En riktig färgklick!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Åh vilket underbart litet bord!! <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!