.

tisdag 27 december 2011

Stickat med stuk


Har stickat Åremössan. Superenkelt, superroligt, supersnabbt. Helst hade velat att mina klappar endast skulle bestå av Åremössor i allsköns färger eftersom den var så rolig att göra. Garnet finns i 30 olika färger och man blir så exalterad att man knappt kan välja. Nu hade jag dock bara en som jag tror uppskattar det hängiga stuket.


Önskar jag hade fler huvuden att sticka till, men det kännetecknar ju roliga pyssel - man kan göra hur mycket som helst men vet inte vad man ska ha allt till. Tyvärr. Mönster till Åremössan hittar du här.

2 kommentarer:

  1. Jojo en sån skulle man allt sticka.. gillar ju häng. Lätt som en plätt är ju onekligen min melodi också! Ha en fin afton! Kram Frida

    SvaraRadera
  2. De där är ju perfekta presenter! Jag stckade en sån tidigt i min karriär och den blev visst mosstickad så den såg ut som en duschmössa!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!